Meer weten over Service Level Agreement (SLA)?

Support op maat

Service Level Agreement (SLA)

Bij Managed Services draait het om jouw succes; we zijn er om te helpen. Of het nu gaat om het beantwoorden van supportvragen, proactief vermijden van problemen of snel reageren in geval van noodsituaties.  Onze diensten worden afgestemd op jouw exacte behoeften via een Service Level Agreement (SLA). Van een flexibel aantal tickets per week tot aan 24/7 support – alles om jouw organisatie soepel te laten draaien. Bij ons is Managed Services meer dan een dienst; het is een partnerschap dat het succes van jouw bedrijf als prioriteit heeft.

Kabisa Succes Proces

In 6 stappen naar een succesvol project

Met meer dan 17 jaar ervaring in Agile softwareontwikkeling begrijpt Kabisa als geen ander dat elk project uniek is. Het Kabisa Succes Proces (KSP) is ons bewezen raamwerk dat je project de nodige richting geeft. In grote lijnen omvat het KSP de volgende stappen:

Klanten aan het woord

De door Kabisa gerealiseerde overgang van Heroku naar AWS resulteerde in een kostenbesparing van 25% voor ViaViela.

Nathalie Hoenke
ViaViela
Meer
Logo KNMI 2

Co-creatie begint hier

Neem contact op!

    Don't hesitate to get in touch!

    Cases

    Trots op onze klanten

    Hertek Stilalarm App

    Effectief reageren op calamiteiten

    Philips Hue

    Verlichting in de cloud

    Vacansoleil.nl

    Een reis van Code en Creativiteit

    Hertek Connect

    Brandveilig middels de Hertek Connect App

    Klantportaal

    Internationale Verzekeraar

    Migratie KNMI.nl

    knmi.nl naar AWS