Meer weten over Service Level Agreement (SLA)?

Support op maat

Service Level Agreement (SLA)

Bij Managed Services draait het om uw succes. Of het nu gaat om het beantwoorden van supportvragen, proactief vermijden van problemen of snel reageren in geval van noodsituaties. We zijn er om te helpen. Onze werkzaamheden worden afgestemd op uw exacte behoeften via een Service Level Agreement (SLA). Van een flexibel aantal tickets per week tot aan 24/7 support – alles om uw organisatie soepel te laten draaien. Bij ons is Managed Services meer dan een dienst; het is een partnerschap dat het succes van uw bedrijf als prioriteit heeft.

Logo KNMI 2

Co-creatie begint hier

Daag ons uit!

Organisatie
Naam
E-mailadres
Telefoon
Bericht

Cases

Trots op onze klanten

Signify LumXpert

Innovatie in de verlichtingsindustrie

Hue Interactive Headers

De kracht van Philips Hue in beeld

ASML

Software partnership sinds 2014

Philips Hue Labs

Maak je ruimte levendig met ‘Scenes’

Migratie KNMI.nl

knmi.nl naar AWS

Hertek Stilalarm App

Effectief reageren op calamiteiten

Insights

Verhalen van de Community,
voor de Community

Nieuws
Beheer je Ruby on Rails-applicaties en ben je benieuwd naar de mogelijkheden en voordelen van mod...
Blog
In het verleden werden ze bekritiseerd vanwege vermeende inferieure prestaties en beperkte functi...
Nieuws
Omdat wij software development als vakmanschap zien, vinden wij het delen en vergaren van kennis ...
Nieuws
Beheer je Ruby on Rails-applicaties en ben je benieuwd naar de mogelijkheden en voordelen van mod...
Blog
In het verleden werden ze bekritiseerd vanwege vermeende inferieure prestaties en beperkte functi...