Home > Services > Managed Services > Service Level Agreement (SLA)
Bij Managed Services draait het om uw succes. Of het nu gaat om het beantwoorden van supportvragen, proactief vermijden van problemen of snel reageren in geval van noodsituaties. We zijn er om te helpen. Onze werkzaamheden worden afgestemd op uw exacte behoeften via een Service Level Agreement (SLA). Van een flexibel aantal tickets per week tot aan 24/7 support – alles om uw organisatie soepel te laten draaien. Bij ons is Managed Services meer dan een dienst; het is een partnerschap dat het succes van uw bedrijf als prioriteit heeft.
Met meer dan 17 jaar ervaring in Agile softwareontwikkeling begrijpt Kabisa als geen ander dat elk project uniek is. Het Kabisa Succes Proces (KSP) is ons bewezen raamwerk dat uw project de nodige richting geeft. In grote lijnen omvat het KSP de volgende stappen:
Ieder project start met een briefing vanuit de klant. Het is ontzettend belangrijk dat wij een helder beeld hebben van uw projectdoelen. Samen met ons Innovation Lab bepaalt u of er nog verder onderzoek gedaan moet worden naar de precieze business case óf het development traject klaar is om te starten. We stellen ons hierin kritisch en transparant op om een stevige basis voor een mooie samenwerking te realiseren.
Het Innovation Lab zoekt in nauwe samenwerking met uw team naar de beste oplossing die het best past bij de business case. De beste ideeën ontstaan tijdens bijeenkomsten in een ontspannen en inspirerende sfeer. Verschillende interactieve workshops worden gebruikt om architecturale en technische mogelijkheden te verkennen, bedrijfswaarden te ontdekken, gebruikersbehoeften te onderzoeken en nog veel meer. Dit alles leidt tot een Blueprint, een lay-out van de benodigde softwareoplossing.
Yes! Er is een duidelijke visie van de oplossing. Het volledige team komt bij elkaar om te plannen hoe we dit allemaal gaan realiseren. Milestones worden vastgesteld, het Minimal Valuable Product wordt duidelijk, we bespreken manieren om risico’s te minimaliseren en de overkoepelende architectuur wordt gedefinieerd.
We starten de dag met een daily stand-up, waarbij we de klant betrekken bij belangrijke keuzes in het project.
Ons team van software professionals werkt van sprint tot sprint naar een werkende software, die we tweewekelijks aan alle stakeholders demonstreren. Op deze manier creëren we een Agile werkomgeving om zoveel mogelijk business value te realiseren.
Wanneer een project succesvol is afgerond en alle tickets in productie zijn opgelost, wordt het product overgedragen aan Managed Services om te monitoren, onderhouden en bij te werken. De doelen, het budget en de samenwerking worden geëvalueerd. Het succes van het project wordt gevierd!
Software is nooit af: Onze beheerspecialisten monitoren uw applicatie(s) en kunnen waar nodig wijzigingen in de software en infrastructuur doorvoeren.
In het geval van calamiteiten staat het team 24/7 voor u klaar om problemen op te pakken en op te lossen. Kabisa is gecertificeerd AWS Partner en kan applicaties veilig in de cloud hosten.
Het is echt geweldig om te werken met enthousiaste en gepassioneerde mensen die zich volledig inzetten om een mooi product af te leveren. Samen een droom en een visie omzetten in een leverbaar product geeft veel voldoening.
Het creëren van een toekomstbestendige, betrouwbare en veilige infrastructuur heeft de hoogste prioriteit. Daarom volgen we nieuwe technologieën op de voet en zijn we niet bang om ze te gebruiken als dat het eindresultaat ten goede komt.