Meer weten over Service Level Agreement (SLA)?

Support op maat

Service Level Agreement (SLA)

Bij Managed Services draait het om uw succes. Of het nu gaat om het beantwoorden van supportvragen, proactief vermijden van problemen of snel reageren in geval van noodsituaties. We zijn er om te helpen. Onze werkzaamheden worden afgestemd op uw exacte behoeften via een Service Level Agreement (SLA). Van een flexibel aantal tickets per week tot aan 24/7 support – alles om uw organisatie soepel te laten draaien. Bij ons is Managed Services meer dan een dienst; het is een partnerschap dat het succes van uw bedrijf als prioriteit heeft.

Kabisa Succes Proces

In 6 stappen naar een succesvol project

Met meer dan 17 jaar ervaring in Agile softwareontwikkeling begrijpt Kabisa als geen ander dat elk project uniek is. Het Kabisa Succes Proces (KSP) is ons bewezen raamwerk dat uw project de nodige richting geeft. In grote lijnen omvat het KSP de volgende stappen:

Klanten aan het woord

Het is echt geweldig om te werken met enthousiaste en gepassioneerde mensen die zich volledig inzetten om een mooi product af te leveren. Samen een droom en een visie omzetten in een leverbaar product geeft veel voldoening.

Meriete Horst
Philips Hue
Meer
Logo KNMI 2

Co-creatie begint hier

Neem contact op!

    Don't hesitate to get in touch!

    Cases

    Trots op onze klanten

    Hertek Stilalarm App

    Effectief reageren op calamiteiten

    Philips Hue

    Verlichting in de cloud

    Vacansoleil.nl

    Een reis van Code en Creativiteit

    Surf

    High-available K8s clusters op Azure

    ViaViela

    Migratie Mijngastouderburo naar AWS

    Hertek Connect

    Brandveilig middels de Hertek Connect App