Learn more about Service Level Agreement (SLA).?

Customized support

Service Level Agreement (SLA).

Managed Services is all about your success; we’re here to help. Whether answering support questions, proactively avoiding problems or responding quickly in case of emergencies. Our services are tailored to your exact needs through a Service Level Agreement (SLA). From a flexible number of tickets per week to 24/7 support – everything to keep your organization running smoothly. Managed Services is more than a service; it’s a partnership that prioritizes the success of your business.

Logo KNMI 2

Co-creation begins here

Challenge us!

Organisatie
Naam
E-mailadres
Telefoon
Bericht

Cases

Trots op onze klanten

Signify LumXpert

Innovation in the lighting industry

Hue Interactive Headers

The power of Philips Hue

ASML

Software partnership since 2014

Philips Hue Labs

Make your space vibrant with ‘Scenes’

Migration KNMI.nl

knmi.nl to AWS

Hertek Stilalarm App

Responding effectively to emergencies

Insights

Verhalen van de Community,
voor de Community

News
Beheer je Ruby on Rails-applicaties en ben je benieuwd naar de mogelijkheden en voordelen van mod...
Blog
In het verleden werden ze bekritiseerd vanwege vermeende inferieure prestaties en beperkte functi...
News
Omdat wij software development als vakmanschap zien, vinden wij het delen en vergaren van kennis ...
News
Beheer je Ruby on Rails-applicaties en ben je benieuwd naar de mogelijkheden en voordelen van mod...
Blog
In het verleden werden ze bekritiseerd vanwege vermeende inferieure prestaties en beperkte functi...